11 Temmuz 2012

fikrim geldi :)

tatildeyim ya el işlerime geri döndüm.öyle büyük şeyler yapmaya niyetim yok.ufak ama eğlenceli şeylerle uğraşıyorum.kitap ayracı yaptım :)resimler biraz karanlık çıktı malesef.idare edin :)
çiçek desenli olanlar benim baş örtü iğnelerimdiler.kullanmaktan sıkıldım  artık bana kitap ayracı olarak hizmet verecekler :)
 bunları arkadaşlarıma hediye olarak yaptım ve çiçek desenli olanlar pvc kaplanacak.




 bunları kız kardeşlerime yaptım :) yine baş örtü iğneleri kitap ayraçlarına evrimleştiler :)
ay inanmıyorum resim yine bulanık çıkmış ya :P


işte buda nasıl kullanıldığına bir örnek :)sanki ben söylemesem siz anlamayacaktınız :)


yine bir fikrim geldiğinde görüşürüz :)

4 yorum:

  1. Fikrine sağlık canım. Hepsi ayrı bir güzel. Hep gelsin senin fikrin böyle. :))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım :) artık süslü müslü kitap okuyacağım :9

    YanıtlaSil
  3. kitap okumak artık daha zevkli olacak :) eline sağlık ablammmm

    YanıtlaSil
  4. süslü müslü kitap okuyacağız artık :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)