20 Ağustos 2012

bayram macerası ıı...

kardeş kardeşe yemeklere gittik.bir yedik,bir eğlendik :)bayram hediyeleri bugünde devam etti.kalabalık bir aile olunca kardeşlerden gelen hediyeler de devam ediyor.
bu resme prensesim de eşlik etmiş.onu resimleri yüklerken fark ettim :/
 pekte şık bir yerdeyiz canım :p


 ünsal'ın terasından görüntüler.


 mamalarımız.


  kızım bana hediye aldı :) bu etekler kızımın bana hediyesi :)


 diğer kız kardeşimden bayram hediyeleri :)

                                  





 prensesime küçük teyzesinden hediye :)




 prensesime namaz hocası kitabı,efendim yine hediye :)


 bu defter bir diğer kız kardeşimin hediyesi,içinden çok güzel kartlarda çıktı.


 hımmm bu neyin markası acep :/
gezmeden döndük ki ev misafir dolmuş taşmış,onları yolcu ettik ki yeni misafirler geldi.şimdi gidip baklava ikram etmeliyim,içimdeki ev hanımı beni çağırıyor,yeni bayram macerasında yine görüşürüz .

2 yorum:

  1. Allah ağzınızın tadını bozmasın ,hep berber olduğunuz nice bayramlara:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun,en güzel bayramlar ve günler senin olsun inş :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)