27 Ağustos 2012

hayırlara gark olduk :)

bu akşam üç numaralı kız kardeşimi (bendeniz bir numara oluyorum) istemeye geldiler.gerçi kızımızı vermedik,adettendir efendim  erkek tarafı bir kaç kere kız evine gelir gider.kızımız hafız,ilahiyatçı,oğlumuz kahraman bir itfaiyeci boyları boylarına,huyları huylarına uymuş,bize de adet gelip gitmelerden sonra sevenleri sevdiğine vermek düşer :) Allah hayırlı,uğurlu etsin.
misafirler için hazırlıklar tamam.çaylar şirketten :)



işte gelin hanımımız.pekte güzel oldu bu akşam.




 çikolata kutumuz kombinimizi tamamladı :)



bütün gün misafir gelecek diye temizlik yaptık.yorgunummm.çokta heyecanlı bir akşamdı,ben kaçar.hayırlı işlerin olduğu hayırlı bir akşam oldu.bende size bu hayırlar içinde hayırlı geceler diliyorum.

8 yorum:

  1. kandırıkçılar ,reziller ,sizi elime geçirirsem,hani salı idi ,niye pazartsi oldu hiç haberim yok telefonumun şarzı yok fotoğraf makinem sizlere ömür zaten bide kardeşimi verceklermiş ööööööööööööööööööööööööööööööööö üüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü öhüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü:((((((((((((((((((((8

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bundan sonra teknolojik makinelerine sahip ol,böyle dünyadan habersiz kalma :P

      Sil
  2. İşte benim arkadaşım :))) Prensesler gibi olmus maaşALlah yaaa :))) Rabbim bi yastıkta kocatsın :)))

    leyl-i Efruz

    YanıtlaSil
  3. hayırlı uğurlu olsun..fotoğraflar çok güzel:)

    YanıtlaSil
  4. gercekten hani salı günüydü bızede oyle soyledın hatta dıom benmı gunelrı karsıtırdım :) hayırlı olsun rabbım tamamına erdırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. misafirler pazartesi gelmeye karar verdiler :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)