7 Aralık 2012

bu yılda babasız geçirilmiş 5. ay.

bana babam her akşam çikolata getirir...
benim evladım bu duyguyu hiç yaşamadı...ben babasız büyümenin acısını bilemem,benim babam hala her akşam işten dönerken hangi çocuğu ne severse onu getirir.babasız kalmanın acısını bilemem,herkesin babası varken onalara uzaktan bakmanın acısnı bilemem.baba! diyememenin acısını bilemem.benim yavrumun yüreciği kanıyor onun acısını bilemem......
ben  doğum günlerinde babasından bir haber bekleyen çocuğun acısını bilirim,her görme gününde alma saati geçinceye kadar camda durup ha geldi ha gelcek diye babasını bekleyen,saati geçince de yerlerde yuvarlanarak ağlayan evladını teselli edememenin acısını bilirim,herkes bayramda anne babasıyla gezerken, boynuma  sarılmış hüngür hüngür aglayan evladını teselli edememenin acısını bilirim,ben evladı ameliyata girerken babasının telefonu açmamasının acısını bilirim...
bugün evladım bana:anne babam bir daha beni görmeyecek mi ? dedi...hiç bir şey diyemedim..

1 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails