28 Ocak 2013

elaziz.o,bu,şu postu :)

elazığ'a gelince alış ve veriş yapmadan duramıyoruz sanırım.cuma günü canım fena halde sıkılınca dışarı çıkıp (aldığım en doğru ve halis kararlardan dolayı) kendimi ödüllendirdim.bu kupalardan biri benim,biri tontişimin.bu arada enn küçük kız kardeşim benim tontişim oluyor.
 bu tontişimin.
bu kendisimin.

 bu yaylar ve oklar biri prensesimin,diğeri büyük kız kardeşimin oğlu prensimin.inş oynarken birbirlerinin gözlerini çıkarmazlar :) bu ihtimal, bu münasebetsiz oyuncakları aldıktan sonra aklıma geldi :)
                                 
 bunları sıradan tükenmez kalem zannetmeyin.tam üç tükenmez kalem bir araya gelince bu bir tükenmez kalem olmuş oluyor.tekerlememe mi yazdım ne :)
bildiğin şişko bir kalem ya.
 kendime kitap.yani kitap almadan olmazdı.

 prensesime bir kitap daha.
 bu da bana.
 topluca görelim değil mi :)
 akşam kızların yanına kalmaya gitmiştim.ders çalıştıktan sonra yaptığımız film keyfinin yanındaki mamalar.
                                 
 yüzsüzlüğümün eseri :) bunlardan bende istiyorum,bende istiyorum değince hacerim dayanamadı bana hediye etti.artık benimde mugum vaaar :)


 ders notlarından bir kuble :)



bu nurumun pc çantası çok orjinal bayıldım,istanbul'a dönünce polardan kendisime dikivericeğim :)
son olarak misafir kaldığım evin enn küçük kızının doğum günüsü pastasınıda göstereyim ve ders çalışmaya kaçayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)