14 Mayıs 2013

bir anneler günü daha geçirdim ben :)

bu postu özellikle anneler gününde yazmadım çünkü herkesin 
tabiri caiz ise geyik yaptığı bir günde 
prensesimin heyecanı arada kaybolup gitsin istemedim.
geyik yapmak diye nitelendirdim çünkü
böyle günlere de tv,facebook,twitter daha niceleri 
adamın ashabını bozana,midesini bulandırana kadar o günün
malesef suyunu çıkarıyorlar.
buda su'ca bir yorum ve benim düşüncem ve de beni bağlar.
 prensesim sürekli bana sevgisini gösteren mektuplar yazar
ve
resimler yapar.
o yüzden ben bunlara alışığım :)
 prensesimin objektifinden bahçeden
kendi topladığı güller.

bütün annelerin anneler günü kutlu olsun.
özellikle yalnız başına çocuklarını büyütmeye çalışan annelerin ki daha çok kutlu olsun :)
zira iyi bir eş ve baba olan hayat arkadaşıyla çocuk büyütmek daha kolay diye düşünüyorum.
yalnız anne olmak demek,hem baba hem anne
 hem kardeş
hem sırdaş hem arkadaş
daha uzar gider
olmak demek.
beni en iyi yalnız bir anne olarak çocuk büyütmek zorun da olan anneler
ve onların çocukları anlayabilir.
rabbim herkese 
tost makinesi almanın dışında :) sevgisini her gün gösteren hayırlı evlatlar nasip etsin.
geçmiş anneler gününüz kutlu olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails