25 Haziran 2013

elaziz.alabalık tesisine girip bir balık ziyafeti çekelim :)

 geldik alabalık tesislerinin lokanta kısmına.burası yemek yenilen bölüm.
 güçlü bir şelale sesi eşliğinde balık yendi.yendi diyorum çünkü ben yemedim.
bir çünkü daha benim balığa alerjim var :/
 ama sicak pide eşliğinde ikram edilen tereyağı süperdi.

  ben soğanda yemem ki :))

 balıkların tadına baktım.ızgara ve kızartma şeklinde sipariş edebiliyorsunuz.
eğer yolunuz buraya düşerse kızartma balık sipariş edin derim.
kızartma balık çok lezzetliydi.


  işte topluca biz.
tesisin içinden şelalenin görünüşü.

 bu bölümde yemek yedikten sonra çay ikram edilen kısım.
burada da bol bol resim çektirdik tabi.
elazığ'a dört senelik örgün olarak okumaya gidenler bile bizim kadar resim çektirmemişlerdir :)
biz elazığ'a hep yerli turist edasıyla gidip geldik :)

mariya ile ben
tabi lila güzeli mariya,kırmızılı yine ben :)

  çay içtiğimiz bölümden bir açı. 
son olarak keban resimlerini de postluyor ve bu günlük izninizi istiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails