22 Haziran 2013

elaziz.şunlara da bir bakın :)

artık sizinde bildiğiniz gibi elazığ'a gidip alış veriş yapmamak olmuyor.nasıl 
bir öğrenciysem.sanki turist olarak gidiyorum :)
bu sefer fazla bir şey almadım.iki tane ayakkabı,çanta ise mariya'dan hediye.
bu ayakkabılar çok şık ama ilk giydiğimde perişan oldum.
ayakkabı çok fena ayağıma vurdu ve ayaklarımın her bir yerleri su topladı.
gece uyurken ayaklarımı nereye koyacağımı 
bilemedim o derece yani.
 bu modelin bir değişiğini geçen dönem elazığ'a gittiğimde görmüş ve de 
almamıştım.bu sefer içimde kalmasın dedim heman aldım :)
zaten beyaz ayakkabı almaya niyetim vardı 
ve bu model çokta hoşuma gitti.
almakla iyi ettim yani :)
 bu arada ayakkabılar ayağıma çokta yakıştılar :)
söyleyeyimde içimde kalmasın :)
bu çantada mariya'nın hediyesi.
çok teşekkür ederim canım benim..
bu günlük bu kadar elazığ serisinin devamı gelecek dostlar.
görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)