30 Temmuz 2013

tatlı düşler yeşeren umutlar..



yine okumadığınız da çok şeyler kaybetmeyeceğiniz bir kitaptan bahsedeceğim ama küçük bir farkla bu kez ben kitabı sevdim ve sıkılmadan okudum.
ama illa okunmazsa olmaz denilecek bir kitap değil.
bazı hikayelerde kendinizi bulmak zordur ama ne enterasandır ki ben kitabın kahramanı tess'in başına gelenlerde aynısının tıpkısı olmasa da en azından karşılaştığı insanlar kısmında kendimden bir şeyler buldum.
kitap tess hakkında.düğünden önce terk edilen tess,yepyeni bir hayata başlamak için küçük biringiliz kasabasına yerleşir ve hayatında yeni umutlar başlar.


elazığ'dan son gidişimde aldığım bu kitabı ben hakikaten beğenerek okudum.elinize emanet geçerse okuyun ama gidip para vermeyin derim :)
aslında yazarın piyasa da sana bir sır vereceğim adında bir kitabı daha var.eğer elime geçerse okurum çünkü yazarın dilini sevdim,sadece anlatılan olaylar insanın hayatına ışık tutmuyor ve pek bir şey kazandırmıyor.bakalım bu aralar daha ne kadar kitabı okuyup beğenmeyeceğim :)
kitaptan :
erkeklerin topunun Tanrı cezasını versin..
erkekler aşağılık yaratıklardı...
valla iyileri tenzih eder ve bence de derim :)

kitabın yazarı sue mooreroft

alıntı
Nişanlısı tarafından düğünden bir gün önce terk edilen bir kadının inzivaya çekildiği kasabada yaşadığı dostluklar, cesaretini ve gücünü keşfetmesi, âşık olması… Bazen her şeyi unutup baştan başlamak gerekir.
“Canlandırıcı, yüreğinizi ısıtacak ve eğlenceli, elinizden bırakamayacağınız bir kitap. Tatlı Düşler, Yeşeren Umutlar yeni başlangıçların büyüleyici hikâyesi.”Single Titles
“Tatlı Düşler, Yeşeren Umutlar kendinize verebileceğiniz en güzel hediye.”The Truth About Books


aşk mutfağında ve tatlı düşler yeşeren umutlar kitapları sonsuz kitap'tan çıkmış kitaplar ve ben bu yayın evini çok sevdim.kitaplarının kapak tasarımlarına ve kitaplarına verdikleri önemden dolayı.bu iki kitaba hayran kalmasam da bu yayın evinin kitaplarına rast geldim mi artık okurum.
tam terazi burcuyum ya ne dediğim belli değil :)
ne sevdiğim belli,ne sevmediğim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails