26 Temmuz 2013

dan brown,da vinci'nin şifresi..

da vinci'nin şifresi bir solukta okuduğum kitaplardan biriydi.
emanet almıştım ve hemen okuyup geri vermem gerekiyordu.
zaten kitaba başlamamla bitirmem bir oldu :)
kitabı çok beğenmiştim.
ardından filmleri geldi,baş rolünde de tom hanks 
ohh sefam olasun :) 
kitapta ki bilgiler magdalalaı meryem'e kadar islam akidesi ve bilgileriyle uyum içinde.
magdalalalı meryem'in işin içine girmesiyle tabi ki işin rengi bira değişiyor.
bilmediğimiz,duymadığımz,bizden gizlenen bir dolu bilgi barındırıyor kitap.
ve yazar tüm bu bilgileri sürükleyici,heyecan dolu bir polisiye gerilim eşliğinde veriyor.
uzun sözün kısası heyecan ve zevkle okuyacağınız bir kitap.


kitapta geçen bazı ayrıntıların görsellerini de göstermeye karar verdim.
ne anlama geldiklerini kitabı okuyunca öğrenirsiniz artık :)


kitapta yine masonlardan,farmasonlara,illuminatiye ve daha pek çok
gizli örgüt ve tarikata yer verilmiş.


kitap hakkında : (alıntı)
Da Vinci Şifresi satışa çıktığı ilk haftanın sonunda büyük bir başarı kazandı. New York Times'ın en çok satanlar listesine "1 Numara"dan girdi. Aynı zamanda Wall Street Journal, Publishers Weekly ve San Francisco Chronicleın en çok satanlar listesinde ilk sıradaki yerini uzun süre korudu. Colombia Pictures kitabın film haklarını satın aldı. 

Harvard Üniversitesi Simge-Bilim Profesörü Robert Langdon, Pariste iş gezisindeyken, gece yarısı, Louvreun yaşlı müdürünün ölü bulunduğu haberini alır. Langdon ve yetenekli Fransız kriptoloji uzmanı Sophie Neveu, cesedin etrafındaki izleri takip ederek bu garip esrar perdesini araladıkça, ipuçlarının onları Da Vincinin tablosuna götürdüğünü keşfederler. Büyük usta bu sırrı herkesin görebileceği bir yere, ünlü eseri Mona Lisa tablosunun içine gizlemiştir.
Langdon bu garip bağlantıyı açığa çıkarınca tehlike artar. Cinayete kurban giden müze müdürü de, Sir Isaac Newton, Botticelli, Victor Hugo, Da Vinci ve aralarında diğer ünlülerin de bulunduğu gizli bir kuruluş olan Sion Manastırı Derneğinin bir üyesidir. 
Langdon, aydınlatmaya çalıştıkları bu tehlikeli sırrın yüz yıllardır tarihin derinliklerinde gizlendiğinden şüphelenir. Böylece Paris ve Londra sokaklarında amansız bir kovalamaca başlar. Langdon ve Neveu, kendilerini, atacakları her adımı önceden bilen esrarengiz olduğu kadar da çok zeki olan bir adamla karşı karşıya bulurlar. Eğer bu karmaşık bilmeceyi çözemezlerse Priorynin büyük yankılar uyandıracak bu çok eski gerçeği ebediyen kaybolacaktır.
keyifli okumalar...

3 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim çok beğendim. Cehennem adlı kitabın metini çok duydum. İlk fırsatta alıp okumak istiyorum :)) Sizi izlemeye aldım,
    bana da beklerim:
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.davete icabet sünnettir bende hemen geliyorum :)

      Sil
  2. Brown hayranı arkadaşım var bir tane , okuyamasa da her kitabını edinirdi , o sebepten Brown kitabı çok yoktur kitaplığımda :) hep ondan okumuştum , iyi yazar ...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails