20 Temmuz 2013

.kücük mucizeler dükkanı.

aslında bu kitabı geçen sene okumuştum.postunu da yazmıştım ama son dönemde blogumu toparlamak için uğraşırken yanlışlıkla postu silmişim :/ 
bu kitabı nerede görüp okumaya heveslendiğimi artık hatırlamıyorum ama elazığ'a ilk gittiğimde de görmüş ve istanbul dönüşünde almadım diye de çok üzülmüştüm.sonra sinemaya gittiğimiz bir gündü sanırım istanbul'dan almıştım.ben kitabı alıp da okuyana kadar ikincisi,üçüncüsü falan çıkmıştı.
neyse şimdiler de serinin dört kitabını okuyup tamamlamış bulunuyorum.sevgili debbie dördüncüyü çoktaaan çıkardı :) ben henüz onu alıp okuyamadım.


  dört farklı kadının örgü öğrenme niyetiyle tanışıp dost olma hikayeleri.birbirinden çok farklı bu dört kadının arkadaş bile olamayacaklarını düşünürken bir de bakıyorsunuz dost olup çıkıyorlar.hayalleri,hayatları,acıları çok farklı bu dört kadının ortak paydaları hayata tutunmaya çalışan dört kadın olmaları.


"Artık o eski tasasız kız değilim. Yaşadığım her günün değerini biliyorum. Çünkü hayatın ne kadar değerli olduğunu öğrendim... Hiçbir şeyi, özellikle de hayatı hafife almaz oldum. Artık hiçbir günümü boşa geçirmiyorum. Çektiğim acıların karşılıklarının olduğunu öğrendim..."

Hayatın içinden dört güçlü kadın...
Küçük mucizeler, büyük umutlar 
Ve dostluğun iyileştirici gücüne dair sımsıcak bir hikâye...
Bu kitapta mutlaka kendinizden bir şeyler bulacaksınız!

kayifli okumalar...

3 yorum:

  1. merak ettiğim bir seri ama ne zaman okurum bilemem. önceliklerim başka kitaplara (:

    YanıtlaSil
  2. bu seriyi okumayan nadir insanlardan biriyim sanırım, ama biraz daha bekliyecek :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails