30 Ağustos 2013

yeni geline gezmeye gitmiştik biz :)

akşam üstü yeni evlenen kız kardeşime davet edildik ama bir şatla yemek hazırlıklarını ben,sofra hazırlamasını diğer kız kardeşim yapacaktı :) çünkü yeni gelin hanıma misafir gelecekmiş ve bizden yardım istedi :)
bir gayret her şeyi hazırladık veee sohbet eşliğinde bir güzel tükettik :)
size hemen menüyü de vereyim ;
makarna salatası,özel çikolata sefası tatlım,türk hava yollarında elazığ'a giderken uçakta yediğim ve bayıldığım patlıcan salatası,yoğurtlu közlenmiş kırmızı biber salatası ve börek.
işte hazırlık çalışmaları :


 iştre masamız 


bir de bu açıdan bakın


yeni gelinin evine de bir göz atalım 









 yemekten sonra içilen kahveler,yoksa önce mi içmiştik ? :)
o kadar çok yeyip içtik ki ne ne zamandı hatırlamıyorum :)




işte özel çikolta sefam :))


yemek aslında bahaneydi,muhabbetimiz şahaneydi :)
bir laf daha patlatırsam minibüsün arkasına yazılır :))


çok hoş bir akşam oldu.yoruldum da.ama çok karlı bir akşamdı kız kardeşimden bir sürü kitap arakladım :)
geri verecek miyim ? tabi ki de hayır :)
ama o bunu biliyor mu ? ) tabi ki de hayır :)


2 yorum:

  1. Afiyet olsun , kardeş dayanışması :) O kadar yardımın bedeli olmuş kitaplar, iyi olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolcanım :) valla öyle dediğin gibi oldu :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)