4 Eylül 2013

Kuroshitsuji


izlediğim ve ennn beğendiğim animedir kuroshitsuji.
adı da bir zor ki sormayın :)
konusu kısaca şöyle (alıntı )

Hikayemiz Viktorya döneminin İngilteresi'nde, karanlik bir atmosferde geçiyor. Aristokrat bir aileden gelme 12 yasindaki Ciel Phantomhive, evinin yanisi, ailesinin öldürülüsü ile kayiplara karismasinda 2 yil sonra aniden yaninda onu gölge gibi izleyen bir hizmetkarla geri döner. Artik Lord Phantomhive olan bu simarik görünen küçük velet, babasindan kalan baska bir mirasa da sahiptir; Kraliçe'nin bekçi köpekligi. Sadik usagi Sebastian ile beraber kraliyet ailesinin kirli islerini yaparken bir yandan da ailesinin intikamini almak için çabalar. Kimsenin bilmedigi seyse sevgili usagi Sebastian'la aralarindaki bag, kimsenin anlayamayacagi derinlik ve garipliktedir...Hikayenin en güçlü yani karakter islenisi ve çesitliligi; umarim çelik gibi iradesi ile ruhu seytanlarin agzinin suyunu akitan Ciel Phantomhive ve ugruna satanist olunasi iblis Sebastian Michealis'in maceralari hosunuza gider.(Animelegance ğğğğub'dan alıntıdır)





bu animeyi şiddetle tavsiye ediyorum efendim :)

anime trailer

 

izlenilesi bir animedir kuroshitsuji,hele sebastian,aşık ol yani adama :)))
ama benim meselem bu anime değil,çekilecek filmi.daha geçen sene nette filme uyarlanacağını okumuştum ve o zamandan beri heyecanla o günün gelmesini bekliyordum sonunda çekimlerine başlanmış ve traileri de yayınlanmış.
ama sebastian rolünü oynayan oyuncuyu hiç beğenmedim.japonya'nın en yakışıklı adamı takeshi kanhesiro duruken bu adamı nereden bulmuşlar bilmem :P
tabi önce bir filmi izlemek lazım,belki rolünün hakkını vermiştir.
film en kısa zamanda tamamlanır da biz de izleriz inş.heyecanla ve merakla bekliyorum bakalım animesinden daha iyi mi olacak yoksa vasatı geçemeyecek mi ?
inş iyi bir souç olur.

filmin traileri 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails