15 Ekim 2013

okudum bitti deseydim çok güzel olacaktı :)

doğum günüm yaklaştıkça beni hafiften bir heyecan sardı,niye bilmem :)
bende oturup bana alınabilecek en güzel hediyelerin ne olduğunu düşündüm :)
şaka şaka almayı ve okumayı istediğim pek çok kitap var ve ben ilk önce alacaklarımı _tabi ki nasipse_ şöyle bir sıralamak istedim.

ahmet batman,soğuk kahve
sınıfta bir öğrencimin elinde görünce ne de bozuldum he :) ben almayı haftalardır isteyeyim,öğrencim ne olduğunu bilmeden hediye edilen kitabı okusun,hele bak hele :)))


ahmet batman,sabah uykum


aylardır ennn çok istediğim kitap,tabi ki liste başı 1Q84,haruki murakami


dan brown,cehennem.

iki fakülte hocamın birden tavsiye ettiği kitap,
semerkant,amin maalouf


korece-türkçe sözlük.
sultan ferah akpınar yeo hocama telefonda sipariş vermiştim ama daha sonrasında görüşmek kısmet olmadığı için alamadım :/


listem çok kalabalık ve dediğim gibi en çok istediklerimi şöyle bir size göstermek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)