5 Ocak 2014

son günlerde neler yapıyorum ?

öyle yoğunum,öyle çok koşturuyorum ki..
ama güzel yorgunluklar,koşturmalar :)
hafta içi öğretmenlik,hafta sonu kpss dershanesi.bir günüm de yok ki boş geçsin.
ama size küçük bir sır vereyim ücretli öğretmenliği ikinci döneme bırakacağım zira ders yapmaya hiç zaman kalmıyor :/
neyse bu sene çok hızlı geçip bitti,daha doğrusu geçen sene.
çok şeyler geride bırakıldı ve pek çok yeni başlangıçlar yapıldı.
aslında sözü çok uzatmak istemiyorum çünkü gidip test çözeceğim :)
2013 benim için zirvede bir yıl oldu.dostlarımla muhteşem güzel zamanlar geçirdim.üniversiteyi bitirdim,öğretmenliğe başladım,kpss çılğınlığına adım attım vs işte :)
neyse şimddi son günlerimden bir kaç resimle sizlere iyi geceler diliyeyim :)
öğretmenler günümden bir kare,süslü hocalarına takı almışlar :)


bunun adı kpss çılgınlığı :)


okulda yerli malı haftası düzenlendi :)


oynatmaya az kaldı doktorum nerede fotoğrafı :)
işte bunlar hep kpss :)


öğrencilerimin performans ödevlerinden bir kuple :)
az gibi durduklaarına bakmayın dosyalar hep iç içe.
daha da yarısı bile değil :/
öğrencilere de yazık,öğretmenlere de..

işte bu aralar hayat böyle hızlı ve dolu geçiyor.ders,okul,dershane,kpss vs v s vs :)
yeni yılınızı kutlar,hayırlı bir yıl olmasını dilerim.
daldan dala,daldan dala yazdığım postumun sonuna geldik :)
size yiruma river flows in you ile veda edip sahneden çekiliyorum :)
Allah'a emanet ettim hepinizi..



2 yorum:

  1. Artık öğretmenler tesettürlü olarak derslere girebiliyor diye bende öğretmen olmak istiyorum :)
    En güzel mesleklerden öğretmenlik, ne mutlu sana :)

    YanıtlaSil
  2. inş rabbim sana da hayırlısıyla nasip eder :)
    bende yaptığım mesleği çok seviyorum :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)