26 Nisan 2014

#kpss

valla pegemle yediiklimi ben zengin ettim :)
yeni alan kitaplarım geldi.gk-gy+eğitim bilimlerinin yanında bir de alana çalışacağım.
bu senenin şubatında belli olmuş her şey ama ben yeni öğrendim :/
bir haftadır bütün bu derslerin haricinde bir de alana çalışıyorum.gerçi kendi ilahiyat notlarımdan,kitaplarımdan çalışıyorum ama bunları takviye olsun diye aldım.
kpss kalkacak yerine mülakat gelecek diyorlar.zaten adam kayırma,torpil yoktu tam oldu diyorum bende.
ne diyeim memleketimiz ve öğretmen  adaylarımız için hayırlısı olsun inş.
sosyal sosyal mesajlarımı da verdikten sonra ders yapmaya gidebilirim :)
her şeyi bi tiye alma huyuma da bazen sinir olmuyor da değilim hani.
işte bunlar hep emek resmi..


düşündüm de biz öğretmen adaylarına en uygun şarkı bu.
getirin hunileri,yaşasın hunizm ve huni partisi :))
bambambolee :))))



şaka bir yana her öğretmen adayının izlemesi gereken filmlerden biri tare zameen par.
filmin postu için tık tık
görüşürüz dostlar.adalet dolu günler..

5 yorum:

  1. en sevdiğim amir khan filmi bencede herkesin izlemesi gereken bir film

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. etiketlemek ?? n'erde,n'asıl,ne zaman ? (:

      Sil
  3. blogumda konumda mimlemiştim http://suakolik.blogspot.com.tr/2014/04/mim-bakmadan-gecemedigim-okumaktan.html

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)