17 Nisan 2014

skhizein..

bu aralar elimi hagi filme  arsam fransız,hagi kitaba atsam tasavvuf çıkıyor o-O
vardır bir hikmeti...
ayriyetten yine bu sıralar kısa filmlere,animasyonlara ve animelere delicesine sarmış bir durumdayım.
işte bunlar hep kpss sıkıntısı :)
neyse çok tatlı ve güzel bir kısa film sizlere öneriyorum.
skhizein.
imdb puanı:8,0
yönetmeni:jeremy clapin


konusu kısaca şöyle ki film zaten çok kısa zira kısa film,tamam tamam kısa kesiyorum :)))
alıntı
Ben her zaman burada değildim. Normaldim. O olaydan önce orada olurdum, kanepenin üstünde. Burada, boşlukta, olmam gereken yerden 91 santimetre uzakta olmazdım. Hepsi o şey yüzünden oldu. 150 tonluk bir meteor. Bir işaret bırakacağı kesindi. 91 santimetre… Şimdi tam 91 santimetre uzaktayım, kendimden.
Hüzünlü bir karakter ve hoş müzikler eşliğinde şizofreni üzerine olabildiğine doğal bir hikaye anlatıyor Skhizein. Yönetmeni Jérémy Clapin’in ilk eseri olmasına karşın gerek görselliği, gerekse duygusu yönünden tatmin edici, özgün ve vurucu bir kısa animasyon.





işte filmimiz :


on üç buçuk dakikanızı ayırıp bu filmi izleyin.pişman olmayacaksınız .
ben izledim ve çok beğendim :)

küçük bir not : youtubemiz açılırsa post yenilenecektir efem :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails