8 Mayıs 2014

son günlerden haberler :)


yeni hiçbir şey yok.ders,ders,ders...hepsi bu.
hayat bu sıralar çok kpss :)
ve hayatımda hiç renk yok ama pegem var,yediiklim var,uzmankariyer var,beyazkalem var :)
bazen yaşadığını hissetirecek bir heyecan arıyor insan.
bugün kpss başvurumuzu da yaptık.vatana,millete ve bana hayırlı uğurlu olsun inş :)
160 tl sınav ücerti o_O
dört oturum;gk-gy,eğitim bilimleri,alan ve yeterlilik sınavı.
vay benim dertli başım.
aa bu pazar da ales sınavı var.Allah tüm sınava gireceklere yardım etsin inş,içlerinde bana da.amin.
yine fincan mincan almıştım göstereyim,gideyim,ders çalışayım :)




ekranda gördüğünüz muhterem uzay yolu namı diğer star trek serisinin bay data'sı.herkes mr.sapk hayranıdır ama ben androit data'nın hayranıyım :)


kitap ayracını prensesim bana hediye yaptı.şeker de hediyesi.çoçuklar için en değerli hediye çikolata ya da şeker.o da bana en değerlisini hediye etti :)


bir daldan dala postunun daha sonuna geldik.kalın sağlıcakla.

4 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails