28 Haziran 2014

kupa,mug.ama siz buna delilik deyin,gözü doymazlıkta olur bak :))



tam formasyon öncesi para harcamamam lazımdı ki şeytan karşıma çıktı :)
yahu iki gün önce elazığ'da gördüm eşşek kadan kupaları bura da istanbul'da her zaman alışveriş yaptığım yerde buldum.sadce biraz daha küçük ama renkleri daha güzel.
ben kupaları  kimseye göstermeden koliye kaldırmış olayım,sizde kupaları görmemiş olun.tamam mı ? :))

puantiyeli olursa affetmem alırım abi :)


bu prensesimin çok beğendi.
aceleden az bulanık çıkmış,güzel de bir konsept hazırlayamadım.mazur görün :)


biri benim,biri prensesimin.




5 yorum:

  1. güle güle kullanın benime gözüm var o puantiyeli kupalarda sorması ayıp ne kadardı fiyatı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.3.50 tl. aldım ;)

      Sil
  2. aaaa burda 4:75 fiyatı ne güzel ucuzmuş bende 3:50 olsa alacaktım ama değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hagi şehirde yaşıyorsun sen ? istanbul'da ister istemez her şeyi ucuza bulabiliyorsun.bence diğer şehirler için 4.75 iyi bir fiyat.

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)