22 Eylül 2014

öteki diyarlar...

beş ayrı hikaye yazarının kalemlerinden çıkmış karama bir kitap.
ben en çok karya ağım'ın dracula'sını beğendim.ama çok kısaydı tadı damağımda kaldı.
yazarların hepsinin yüzüklerin efendisi hayranı olduğunu ve tolkein'in tüm kitaplarını okuduklarını düşünüyorum.
harika bir kitap değildi ama okumuş oldum
on ayrı hikayeden oluşuyor kitap.okumadığınızda çok bir şey kaybetmezsiniz söyliyeyim..


Branimir her zaman için ailesinin itibarına fazlasıyla önem vermişti ve duruma tahammülü yoktu. Ayrıca kız kardeşi onun için fazlasıyla değerliydi. Öyle ki anneme olan sevgisi, önlerindeki tüm fırsatları riske atmasına imkân verecek boyutlardaydı. Hatta kimilerine göre bu sevgi bir kardeşe duyulan sevginin çok daha ötesindeydi. Hakikat her ne ise, Branimir intikam arzusunu bastıramadı. İntikam, ufukta uzanan
menfaatler için bastırılması gereken bir dürtüydü ise de Branimir bunu göremeyecek kadar kör olmuştu.
(Tanıtım Bülteninden)

keyifli okumlarınız olsun efem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails