22 Eylül 2014

yazgı,morgan rice..

belki de güzel bir kitaptı !
ama ben dikkatimi toplayamadım.uçan vampir mi olur ya :/
nırç bu fikirden hiç hoşlanmadım.
vampir hikayelerine bayılırım ve bence bu işin piri anne rice.
bu bir seri vampir hikayesi ama ben gerisini okumakla uğraşmam.
çünkü vampirlerin kanatları var ve uçuyolar.
ayy bu fikirden hiç mi hiç hoşlanmadımmmmmm..



Ruhlarının kavuşması için aşk kaderden üstün olmalıydı...
Üstün olmalıydı ki tomurcuk güle dönsün.

Caitlin, yapayalnızdı. Bilmediği bir zamanda, bilmediği bir yerde savunmasız ve korkmuş...Bir an önce Caleb'i ve babasını bulup kutsal zırha ulaşmalıydı. Yoksa tüm insanlık vampirlerin kölesi olacak, yeryüzü mahşer yerine dönecekti. Ancak önünde büyük bir engel vardı. Kyle... Baş düşmanı... Caitlin'i yakalamaya, ondan intikamını almaya kararlıydı ve Caitlin'le Caleb'i öldürmek onun için büyük bir zevk olacaktı.

"Yazgı, serinin kaçınılmaz kaderini belirliyor… Bütün seriyi ara vermeden okumak
isteyeceksiniz."
The Dallas Examiner

"Kaderin bizleri nasıl da ters köşeye yatırdığını ele alan Yazgı; aşkın, sadakatin ve fedakârlığın
öyküsünü anlatıyor."
The Romance Review

Biz biriz, bütünüz... Aklımız dursa da, nefesimiz kesilse de beraber olacağız. Geçilen denizler, aşılan dağlar, yürünen dikenli yollar birbirimize kavuşmak için... Senin için... Benim için... Biz biriz, bütünüz... Kanımız aksa da, ruhumuz yansa da beraber olacağız. Sonsuza dek...

keyifle okuyun.
belkim siz bu kitabı seversiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails