11 Ekim 2014

vicdan..

bin kere zulme uğrasan da bir kere zalim olma.hz.ali

...bir topluluğa olan kininiz sizi adaletsizlik yapmaya sevk etmesin...maide/8

Sakın,Allah’ı zalimlerin yaptıklarından habersiz sanma! Allah,onları ancak gözlerinde dehşetle bakakalacağı bir güne erteliyor.İbrahim42
nasıl bir vicdan fırsat bu fırsat deyip komşusunun evini basıp evini yağmalatır,banka matikleri kırdırır,bakkalını boşaltırır,kuyumcu dükkanlarının camlarını indirtip içini yağmalatır.kundaklanan hastaneler,ölen masum insanlar....
bunun adı milliyetçilik falan değil.rabbim her kese vicdan nasip etsin.o olmadı mı ne iman,ne inanç ne de milliyetçi değerler hiç bir işe yaramıyor görüldüğü üzere..
huzurlu,mutlu,güvenli yarınlara..
bunları söylemek istedim.daha çok şey söylemek isterdim ama itidalli insan kalmamış ne yazık ki :/ anlaşılacağımı düşünmüyorum.bayramdan beri kalbim kırık hissediyorum...
inş daha fazla masum insan ölmez ve kendi çıkarları için de kandırılan yine vatan evlatlarının vicdanları dile gelir.
daha ne denir ki...


bu yazıyı özellikle bu resimlerin üzerine yazdım ki her resim bakmak isteyen okur.
vicdanlı insanların yaşadığı bir dünya dileğiyle...
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails