6 Aralık 2014

felsefe sohbetleri..


kaan murat yanık'ın hazırlayıp sunduğu edebiyat kokusu adlı programı çok seviyorum ve youtube'den takip ediyorum.size bir kaç defa keyifle izlediğim prof.dr.mehmet bayraktar hocanın programını tavsiye etmek istiyorum ve nedense bu hocayı her defasında prof.dr.mehmet aydın hocayla karıştırıyorum.iyice yaşlandım mı ne :)
ayrıca mehmet bayraktar hoca çoook sevdiğim üni hocam prof.dr.ismail erdoğan hocamın da hocası.
ya resmen ales mantık sorusu gibi bir paragraf oldu :) siz bu paragraftaki prof.lar kim kimdi diye çözmeye çalışırken ben gidip de kahvemi höbürdeteyim.edebiyat kokusu programını da izlemeyi unutmayın,prof.ları da birbirlerine karıştırmayııın :)))
işte programın linki:



iyi seyirler dostlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)