12 Şubat 2015

islam tarihi,editör eyüp baş.

elazığ'da formasyon için kaldığım da ev arkadaşımdan otuz lira olan bu kitabı on liraya almıştım.artık arkadaş derdine yansın :P bak kitabı veriyosun geri vermem a dediydim:)
o da amaan gözüm görmesin deediydi.:)
neyse onun gözü artık kitabı görmüyo ben yirmi lira kar yaptım vesselam.:)
700 saifelik bir kitap.ben tam tamına yarısını okudum,bitirdim ve özetini de çıkardım.alan çalışıyorum ya şimdilik bu kadarı yeterli.Allah nasip ederse en kısa zamanda geri kalanını tamamlayacağım inş.
kitaba gelince çok güzel hazrılanmış bir islam tarihi kitabı.ben çok beğendim.alan çalışanlara çok rahat tavsiye ederim.ayrıca islam tarihi meraklılarına da.kitabı diyanet kitapevinden bulabilirsiniz.
ilahiyat fakültelerinde en çok okutulan kitap serisine ait bir kitap.


İslâm bir din olarak, bu dinin peygamberi Hz. Muhammed (SAV)'in tebliğ göreviyle başlamış, o tarihten itibaren bu dinin öğretilerini benimseyen ve hayatlarını buna göre yaşayaninsanların yapıp ettikleriyle de tarihi oluşmuştur. Dolayısıyla İslâm tarihi demek Hz. Peygamber'in ve ona inanan bütün insanların, toplumların tarihi, geçmişi demektir.

keyifli okumalar...

4 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails