26 Mayıs 2015

kuroshitsuji"black butler"


neredeyse iki senedir beklediğim film en sonunda nete düşmüş.
animesini de yeniden izlemeye başladım yalnız evde net yok ve kpss'ye o kadar az bir süre kaldı ki yemek yemek için bile ders masasından kalkamıyorum.o yüzden 25 dakikalık animeyi hafta da bir bölüm olarak seyredeyim dedim.zaten daha sadece bir bölüm izledim. :))

kuroshitsuji'nin anime postu için buraya tık tık 
(eski yazılarıma bakınca fikirlerimi de bir hayli değiştirmişim.)
film aynen animesi tadında olmuş.karakterler çok karikatürist 
kont rolünde ki japon aktirste bayıldım,şeytan sebastian'ımız da çok kıvamında olmuş.
anime ve uzak doğu film severlere duyurulur.izleyin derim.


konusu kısaca şöyle:
2020 yılında geçen filmde, Shiori Genbo (Ayame Gouriki) büyük şirket Funtom'u işletmektedir. Shiori ayrıca İngiltere'nin saygın ve asil Phantomhive ailesinin soyundan gelmektedir. Soylu Phantomhive ailesinin soyundan biri olarak, Shiori kraliçe tarafından emredilen zor davaları çözer.İntikam almak için, Shiori Kâhya Sebastian (Hiro Mizushima) ile bir anlaşma yapar. Bu anlaşma Kâhya Sebastian'ın intikamını alana kadar Ciel'i korumasını içerir ve ondan sonra Sebastian, Shiori'nin ruhunu tüketecektir. (Alıntı) 


imbd puanı:6,3
başrolde:hiro mizushima,ayeme goriki..
(çok tanıdık oyuncular dimi :P :) )

şeytan sebastian



kont pantome.


trailer.


animesinin filminden çok daha satanik olduğunu sölemeliyim laf aramızda.
ama benim en sevdiğim favori animemdir kendileri.bir diğeri de vampire night.bir ara bu vampirli animenin de postunu sizin için yazarım.
iyi seyirler olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails