30 Mayıs 2015

sınavdan sonra beni bekleyenler..

hali hazırda yarımkalan program listemi sizinle paylaşayım dedim.

roommate sezon 2
birinci sezonu izlemiştim hoştu ama eğlenceli değildi.evin bu yeni halkı gerçekten süper eğlenceli.
kimler yok ki:lee dong wook,japon aktör ryohei otani,after school'dan nana,girls'generation'dan sunny,g.o.d.'den park joon hyung (bu gruptan keşke yoon kye sang olaydı iyiydi :) ) ve daha kimler.
bizde ki ünlüler çiftliği yok bilmem ne şeklinde kavga dövüş kalitesiz tv şovlarından zannetmeyin.roommate'nin yanından  bile geçemezler.atanayım daha running man var sıra bekleyen tv şovu olarak.roomate'i herkese öneririm.çok eğlenceli.ben ders çalışmaktan izlemeye vakit bulamıyorum ama bu programa kefilim :)


kuroshitsuji
uzun bir aradan sonra tekrar izlemeye başladığım kuroshitsuji.
şeytana ruhunu satan gempo ailesinin varsi ve onun şeytan uşağı sebastian'ın maceralaruı.


aghata christie's poirot
en sevdiğim polisiye roman yazarından en sevdiğim polisiye dizi ve dizi kahramanı mösyö poirot.
yıllar önce trt3'te izlediğim internetin keşfiyle sanal aleme kayıp devamını getirdiğim dizi.


vampire night 
en keyif aldığım animelerden biri daha.
izleyin beğeneceksiniz.


evde internet yok,kpss kapıda,yeni dizi avına çıkacak vakit ve imkan yok,yeni dizi de yok.
işte bunlar benim aklı evvel listem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails