26 Temmuz 2015

tone deaf clinic


bayağıdır kız kardeşler birlike film izlememiştik ama ikili gruplar halinde izledik.
küçük bir not:biz dört kız kardeşiz :)
bu akşamda ikili bir takım kuruduk ve   film izledik.
kpss bitti ama daha amaaan sabahlar olmasın moduna geçemedim.çünkü evde artık inernet yok filmlerin dibine vuramıyorum.
bu akşamkız kardeşimde misafirim ve  filmin dibine vurduk.
şimdi filmi size biraz anlatayım.


filmimiz bir kore filmi ve romanik komedi türünde.
imbd puanı:5,6 bence daha iyi bir puan hak ediyor çünkü çok eğlenceli,senaryosu boşlukta kalmamış,iyi oyuncuların yer aldığı bir filmdi.
bence tekrar tekrar izlenir ve gülünür.


baş rolde yoon sang hyeon var.en beğendiğim koreli aktörlerden birisi.mütiş bir oyuncu ve estetikli oyuncu ve şarkıcılarda ki iticilik ve soğukluk onda kesinlikle yok.gerçek hayatta nasıl bir kişidir bilinmez ama oyuncu sıcaklığı beyaz camdan kesinlikle yansıyor.her oynadığı rol fenomen olur desem abartmam bence.


kadın baş rolümüzde park ha seon var.omo o da kim? 
ben onu tanımıyorum arkadaş.ama  Allah'ı var rolüne yakışmıştı.:)


son olarak fated to love you dizisinin komşu oppası choi jin hyuk var.
her daim kul bir abimiz.abi diyorum ama bana abi değil argo gereği öyle dedim :)
choi jin hyuk'un da oyunculuğu bence iyi ama onda soğuk ve ciddi bir duruş var.aykırı rollerde nasıl bir performans gösterir çok merak ediyorum gerçekten.
şu ana kadar üç aşağı beş yukarı birbirine yakın,yakışıklı,vakur,karizmatik rollerde izledim hep öyle olunca farklı roller de nasıl bir sonuç olur merak ediyor insan.


filmin konusu da kısaca şöyle esas kızımız park,esas olmayan oğlumuz choi'yi lise yıllarından beri sevmektedir.esas olamayn oğlumuz choi'i lise yıllarından beri eas kızımız park'a hep nazik ve koruyucu bir avır sergilediğinden dolayı esas kızımız  esas olmayan oğlumuza karşı çok ümit var bir tavır içindedir.esas olamayan bu densiz oğlumuz ise kendisi gibib esaslıkan uzak adını bile zikretmeye gerek görmediğim esas kızımız park'ın bir arkadaşını sevmemktedir.
DURUN daha bitmedi daha esas oğlumuz var.o hiç hesapta yokken ortaya çıkar ve esas kızımıza aşık olur.aslında park kızichoi oğlan için bir şarkı söylemeyi çok istemektedir.kaderin işini gelin görün ki park kızın sesi köydeki mehmet emminin eşeği vefakar karakaçan'dan bile daha beterdir.
müzik dersi almaya karar veren böylelikle yoon oğlanla tanışır.en nihayetinde esas oğlan da bu aşk üçgenin tam ortasında yer alır vs. vs. vs. gerisini de izleyin ve eğlenin.


trailer:

bir de size filmden yoon oğlanın sesinden bir ost


biz iki kardeş izlediğimizde çok eğlendik ve filmi hemen arşivime kattım.
keyifli bir romantik komedi.
kore filmlerini seviyorsanız ve hala izlemediyseniz vakit kaybetmeyin izleyin.
maaile izleneck hoş bir film.
keyifli seyirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails