22 Kasım 2015

Mimmmm :)

sevgili çoluk çocuk bunlar (luna ve yepp) beni mimlemişler.
şu blogda enn sevdiğim şey mim yazıları acayip seviyorum. :)


konumuz şu:
güne nasıl başlıyorum ? :
ben erken kalkmaktan neffret ederim.en sevdiğim şey sabah uykusudur.sabah erkenden beni kaldırmasınlar ama gün boyu çalıştırsınlar bişeycikler demem. :) 
eğer istanbul'da görev yapıyor olsaydım erken kalktığım için asabi ve üzgün olurdum.çünkü trafik beni acayip yoruyor ve psikolojime iyi gelmiyor.gerçekten istanbul'dan sırf trafiği ve uzun yolculukları yüzünden nefret etmişim.bunu küçük şehir el-aziz'de üniversiteye gidince iyice anlamıştım.şimdi başka bir küçük şehir olan ağrı'da örtmenim ve çok mutluyum.bir okulum evin hemen karşısında ve diğer okulum da yürüme mesafesinde.o yüzden sabahları gayet mutlu uyanıyorum. :)çok şükür elhamdülillah.
bu yüzdendir ki 40 tercihimin arasında bir tek istanbul bile yoktu.
yine de istanbul istanbul gözünün yağını yediğimin istanbul :)))
çok düzenli ve tertipli azıcıkın da obsesif kompulsif bir tip olduğumdan (çok azıcık ama daha fazla değil :) ) akşamdan her şeyim hazırdır,tüm ev toplu ve bulaşıklar yıkanmıştır bu yüzden sabah kalktığımda hiç telaşem olmaz ve sert bir kahve ve eve dönünce okuyacağım kitabımın hayaliyle uyanırım.yani günlerim keyifli başlar.ben luna ve yepp gibi sabah kalkınca duş muş alamam,manyak mıyım ben :P duşu hiç sevmem,üşürüm ben.:) ben duşu eve dönünce almayı tercih edenlerdenim.kaloriferler yanmış ve sular iyice ısınmış olduğu vakitlerde.:)
işte günlerim böyle başlar mutlu ve huzurlu.
bakalım tatlı meri'nin,sevgili sinem'ciğim (hayat kitap),ve kardeşceğizim gecegünlüğüm nasıl uyanıyorlarmış :)



2 yorum:

  1. canım harika bir mim olmuş ve süper anlatım zevkle okudum ve beni mimlediğin için teşekkürler yapacağım şimdi :D kocaman sevgiler bol bol mimleyin ben çünkü mimlere bayılıyorummmm

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails