23 Şubat 2016

çekiliş 1

duyduk duymadık demeyin 
en nihayetinde çekiliş vaaar :)
üç kitapt,bir ajanda ve bir not defterinden oluşan bu çekilişime herkes davetlidir.
kurallar çok basit blogu takip etmek,
varsa blogunuzda çekilişi resmiyle paylaşmak. paylaşmak.
unutmadan söyleyeyim sosyal hesaplarınızda ki duyurular artı bir hak.
bir de bloga renk gelsin diye en az üç farklı  posta yorum bırakmak.
bakalım yazılarım hakkında siz neler yazacaksınız sevgili dostlar.
çekilişin bitme tarihi 23 MART.
çekilişi kazanan şanslı kişiye kargoyu ben göndereceğim.
çelişi kzım bizzat kendi elleriyle yapacak.
işte hepsi bu kadar.:)
işte çekilişin ödül kitapları.





bir adet ajanda ve not defteri



hayi bakalım rast gele.:)

8 yorum:

  1. Kitaplar çok güzel tavsiye edeninde zevki güzel o zaman bana çıksın bana çıksun noluur:)

    YanıtlaSil
  2. Bende katılıyorummm büyük bir zevkle :)
    inşallah bana çıkar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin,hoşgeldin sefalar getirdin :) sana da yürekten bir inşllh inşllh ^^

      Sil
  3. Bende katılıyorum büyük bir zevkle :) birbirinden güzel iki çekilişine de :)

    YanıtlaSil
  4. Tekrar merhaba, gelmişken bu çekilişede katılayım dedim :). Aslında çekiliş bahane :). Amacım sizin gibi güzel arkadaşlarla tanışmak. Hayırlı olsun hepimize, ama kitapları çok beğendim. Bahane falan dedim ama banada çıksa çok güzel olur heralde :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)