1 Mart 2016

çekiliş 2


beş kitaplık ikinci çekilişim 
kurallar çok basit blogu takip etmek,
varsa blogunuzda çekilişi resmiyle paylaşmak. paylaşmak.
unutmadan söyleyeyim sosyal hesaplarınızda ki duyurular artı bir hak.
bir de bloga renk gelsin diye en az üç farklı  posta yorum bırakmak.
bakalım yazılarım hakkında siz neler yazacaksınız sevgili dostlar.
çekilişin bitme tarihi 23 MART.
çekilişi kazanan şanslı kişiye kargoyu ben göndereceğim.
çelişi kzım bizzat kendi elleriyle yapacak.
işte hepsi bu kadar.:)
işte çekilişin ödül kitapları.







iyi şanslar...

17 yorum:

  1. İLK OLMAYI SEVERİM :)Bende varım su benide unutma:)

    YanıtlaSil
  2. inşlhh uğur getirirsin :) belkim hepsi sana gelir :)

    YanıtlaSil
  3. Çekiliş en sevdiğim şeydir, eskiden ne çok katılırdım ^^
    Bir de sana çıkması sonrası keyfi çok daha tatlı oluyor :)
    Bende katıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende uzun zamandır çekilişe katılmadığım gibi çekilişte yapmıyordum.valla kimseler gelmicek diye üzüldüm bile.hoşgeldin iyiki de katıldın :))

      Sil
  4. bende katılmış olayım gfc de paylaştım ;)

    YanıtlaSil
  5. Su kardeş,gfc den paylastım amma velakin telefondan takibe alamadım pc ye geçince takibe alcam sen beni listeye yaz .merak etme o iş bende

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, sizi takip etmeye başladım. Kitap kokan blogları çok seviyorum. Gfc den de takip ediyorum ve çekilişinizi paylaştım. Herkese iyi şanslar. Kızınızın küçük parmakları dert görmesin inşallah :). Sevgilerimle..

    kurabiyecimiss.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Yazarlar ve yayinevleri bana yabancı olsada çekilişe katılmak istiyorum. Bakalım çıkar mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada değişiklik yapmak,sınırları zorlamak,çizgi dışına çıkmak iyidir :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)