24 Nisan 2016

biri fincan mı dedi ? :)



kahveyi ne çok sevdiğimi herkesler bilir.
ama neden kahveyi çok sevip de çay içmediğimi ise pek az kişi.
şimdi efenim ben küçükkene halam beni çaya alıştırmış,malum eski zamanlar da yokluk var ve çocukların çay kahve içmesi pek hoş karşılanmazmış.dokuz aylık bebekken çay tepsisini gördüğümde çıldırırmışım çay içmek için.annem muhterem de ben bir,bir buçuk yaşına gelinceye kadar beklemiş ve bir gün misafirlik dönüşü yapmış evde çayı doldurmuş bardağa yarısına kadar da tuz bana zorla içirttirmiş iki bardak tuzlu  çayı.tabi ki bende çaydan sonra kusup ateşlenmişim :) 
ve sonuç kahvaltı da bilene çay içmeyen bir hatun muherem :)
işte çay maceram böyle peki kahve tiryakiliği nereden geliyor.tabi ki o da üniversite zamanında iyice baş göstermiş bir tiryakilik.ders yaparken iç kahveyi iç kahveyi en sonunda ortaya böyle günde beş kere kahve içmeden kendine gelemeyen bir varlık oluşmuş :))
işte kahve sevdam da böyle amma siz nerde gördünüz ki kahve seven bir kişi mug ya da fincan sevmesin.,işte size evden mug ve fincan manzaraları.
hemen belirteyim gerisi muhakkak gelir ama mugların hepsini paylaşmadım ve paylaşığım kadarını da kız kardeşlerime hediye yolladım :)
bu puantiyeli takımı çok seviyorum.
hem puantiyeli hem de büyük olduğu için.
doya doya türk kahvesi içebiliyorsun.



bu kibar kızlar misafirlik.
günlük pek kullanmıyorum çünkü küçük kahveye doymuyorum :)



bu vintage takım çok kibar en sevdiklerimden.


bura da iki farklı takım var.
siyah hep bir başka güzel..


bunlar oldukça büyük.
daha çok osmanlı dipek içerken güzel oluyor.


 bu lila kızlar da büyük osmanlı dibek ya da granür kahve için.


bu turuncu kızlar en büyükleri.yani abla bunlar .)
ikisi bir arada için ideal.


bura da üç ayrı takımdan tek bir takım olmuş bir konsept görüyorsunuz :)
bu konuda gayetten başarılılar.
benim favorim şu enn büyük olanı.
onunla kahve içmezsem kattiyyen doymam efenim :))



bakın şapkacının çay partisinde ki çayfincanından kimde de vaar :))
aynısı aynısı :)


bunlar tam da espresso için ideal


ingiliş homlar madam kokolar :))


bunlar da en sevdiklerimden.


osmanlı  kızlarımın asaleti :)


hep altı kişilik olamz ya.


bu ahşap tepsinin bir boy daha küçüğünü bulsam ah keşke bulasam :)



 bunlar taaa elaziz'den ..




bak sütte içerlemiş.:)


dört kız kardeşler.
tıpkı bizim gibi.





bu tabaklar mı ?
hımm elbet bir işe yarar ama hangi iş :)



ast solistler en son çıkar:)
bu en son aldığım vinage takımım.
bir buçukluk büyüklük türk kahvesi için en idealiymiş.
kahveler tam kıvamında oluyor bunlarla.


tüm kahve resimlerinden sonra mod on :)


allah herkese hayallerini gerçekleşirme fırsatı versin.aminn.
bu arada maşallah demeyi unutursanız küserim :)

2 yorum:

  1. Bayıldım favori postlarımdan biri oldu klasik ve moderni kombine etmende ayrı bir güzel olmuş.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)