30 Nisan 2016

high end crush.




uzun bir aradan sonra izlediğim eğlenceli bir kore dizisiydi high end cursh.
mini dizi tarzındaydı,her bölüm 20 dakikalık.aslında hem kıvamında kalmış hem de tadı damakta.

 baş roller de: jung il woo ve jin se yun var.
jung il woo bir müzik şirketi patronudur ve hiç aşık olmamıştır.derken dağ da yaşayan evet evet yanlış duymadınız dağ da yaşayan jin se yun'la karşılaşır ve hiç hesapta yokken tek taraflı bir aşk başlar.acemi ve şaşkın aşığımız jung il woo aşkına karşılık alabilmek için bir aşığın yapması gereken her şeyi yapar ama karşılık alabilecek midir ? izleyin ve eğlenceye sizde orak olun.

 ya laf aramız da kalsın kore dizisi izlerken aklımdan geçen  şey hep bu aşık aşık bakan aktörler oluyor bea :) diyorum ki yahu biri bana da böyle aşık aşık baksın :)) ee amin deyi verin be ya :)


tabloluk görüntüler var son bölümde laf aramız da :)


 jung il woo,oyunculuğunu lee jun ki'ye benzetirim.ikisinin de oyunculuğu bence "her rolün oyunculuğu"tarzında..her ikisinin de tarzı daha çok johnny depp gibi diye düşünüyorum.sanırım anlaşılırın dışında tuhaf iki cümle kurmuş olabilirim:)
yani çok amerikan vari,kore standartlarının üstünde ya da amerikan standartlarının üstünde oyuncular diyorum falan filan :)

benim keyif aldığım bir romantik komedi oldu.zira romantik komedi hiç sevmem sadece menşei kore olursa izlerim.çünkü amerikan yapımlarında çok sakil oluyor ben sevmiyorum bu tarzı.
ama eğlenceli bir dizi.bir günde bitirdim yahu :/ 
keşke daha uzun sürseydi.

trailer


ost


iyi seyirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)