8 Haziran 2016

erzurum...


erzurum'dan son post.
güzel,keyifli bir hafta sonu tatiliydi.
erzurum hakkında çok şey duymuştum pek çoğu olumlu olmayan şeyleri ama ben erzurum'u çok sevdim.güzel,temiz bir şehir.
en azından araba park edilebilecek ve sadaca yayaların kullandığı kaldırımları var :)))
şeey bura da yokta :/
sevdim işte erzurum'u sevimli bir şehir amma çok soğuk idi be arkadaş :)

ağrı-erzurum yolu.


yakutiye medresesi


arka da ramazan hazırlıklar.



tam medresenin yan tarafında bulunan bu caminin adını unuttum iyi mi :/



yakutiye medresesi


 bu havuz tam medrese ve caminin arasında bulunuyor.
bu bölgeyi meydan gibi yapmışlar.güzeldi ama gölgeliğe ihtiyacı vardı ya da ağaçlandırmaya.





doğuda hangi şehre giderseniz gidip hep böyle dağ manzarası sizi bekliyor.







 kısa bir hafta sonu gezmesiydi.
erzurum'a bir daha gitmek nasip olursa eğer daha çok tarihi yer görmeye,daha çok yer gezmeye niyetim var.
inşllh nasip olur da (amin) buradan da sizinle paylaşırım.
Allah'a emanet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails