6 Haziran 2016

erzurum'a şöyle bir göz atalım.



erzurum gezisinde çeşitli zamanlarda ve çeşitli mekanlarda çektiğim fotolara şöyle bir bakalım.
alice aynadan içeri filmini izlemeye giiğimiz akşam bir de ne göreyim aradığım insan!!
hemen el ele utuştuk  :))



yakutiye medresesinin hemencik önünde.prensesim ve ben.
bu treç beni şişman gösterttmiş o_O



leyleaklı yol pek bir güzeldi.erzurum ağrı'ya göre oldukça yeşil bir memleket,ayrıca temiz ve geniş kaldırımları var ve çok daha fazla gelişmiş.
ağrı'nın tüm bu konularda boynu bükük ne yazık ki :/



veeee şapkacııııı
film tüm zamanların en kötü filmi seçilse de ağrı'ya yabancı ve iyi filmler gelmiyor o yüzden filmin sonuna kadar keyfini çıkardım.


erzurum'da sağı solu,mağazaları gezmek yerine bol bol kitapçı gezdik,kahve içtik sonra da yemek yedik.çok fazla yer göremedim o yüzden.çünkü dör kitapçıyı gezmek üm cumartesimizi aldı,saatler geçirmişim kitapçılarda.
burası kültür kitapevi.
üç katlı çok sevimli bir kitapçı.en üst katıda cafe.ayrıca dükkanda çok minnak bir de asansör vardı.

aşk tüm zamanların içinden geçer serisini de tamamlamış olmanın mutluluğunun fotusunu çekmişiz efendim.zira tüm kitapçılarda bu iki kitabı aradımdı.


burası da başka bir kitap evi ama buranın da adı kültür vakfı kitapeviydi yanlış hatırlamıyorsam.
prensesime felsefe kitabı almanın sevincinin fotosu :)


aynı kitap evi,ben ve kant :)
ayy aklım kaçacaktı kitapçılarda yaa.:))





erzurum'a gittiğimiz ilk akşam,cuma akşamaı öğretmen arkadaş elifca'nın annesinin ellerinden içtiğimiz kahve.



palerium'da kahve dünyası
amma ne servisi ne mekanı hiç beğenmedik.

palerium'da kılıçoğlu.
şansımıza baklavalar bayattı iyi mi :/


bizim prenses pasta yidi :)

tatlıdan önce karnımızı doyurmuştuk tabi ki :)


tanıştırayım erzurum'dan madam coco'dan aldığım kırlenter ve tepsi.

vee yaklaşık 250 tl tutan erzurum'dan aldığım ganimetlerim,dünyalıklarım :)

ayraçların heepsi hediye :) elifcan'dan..


arkası yarın efendim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails