9 Temmuz 2016

istanbul..


dışarı çıkılır da mug alınmaz mı ?
tabi ki de alınır.
bende aldım,dayanamadım,hiç dayanamam zaten :)
sarı benim,mavi benim küçük danamın :)
çoraplarım da çok güzel bikerem :)


bayram bii ve biz ne olduğunu çok anlayamadıkzira bizimkiler evi mütayite verdikleri için bir yıllığına taşındılar.ağrı dönüşü tatlı bahçeli evimizi yıkılmış bulduk.tüm o canım ağaçlar gitti :((
kendi evimizden birkaç sokak ötede dört katlı bir binanın bahçe katına taşınmışlar ev hiç alışık olmadığımız kadar küçük :/neyse yine de bahçeye,ota,ağaca bakıyo.
ama evi de karıncalar basmış a dostlaar.geldiğimizden beri her gün temizlik yapmaktan imanımız gevredi.:) neyse buna da şükür.Allah sokakta yaşayanlara yardım etsin.amin
daha hiç tatil moduna giremedik,temizlik,bayram misafirleri falan filan derken.
ha bu arada ben pazartesi doktor yolcusuyum.bir duanızı isterim inşllh.
bu yaz gözden bir operasyon geçireceğim inşllh.duanızı beklerim.
kalın sağlıcakla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)