28 Temmuz 2016

son yaptığım kitap alışverişi...


bir ameliyat macerası atlattım.blogu takip edenler okumuştur.
göz ameliyatı olacaktım ve bazı,uzun uzun anlatmayı istemediğim için nedenlerden dolayı,ameliyatım ameliyat kıyafetleri üstümdeyken iptal oldu.
işte hastane yollarında gidip gidip gelirken erkek kardeşim ve kızımla bağcılar kahve dünyasına gidip az soluklanmıştık.
yaa resimde mi çekmeyek :)
işte fotoğraf çeken kardeşinin fotoğrafını çeken abla fotoğrafı.


 kahveye doyamayınca üzerine bide frappe patlattık :)
pek beğenmedim.ağrı simit sarayında çok daha güzel yapıyorlar ve sunumu da çok daha iyi.





















 kahveleri içtik falan derken dönüşte yolumuz üzerinde ki marmara foruma uğramıştık.
itiraf ediyorum sırf d&r için oraya gittik.
neyse işe gidip yukarıda ki kitapları aldım.
gülen suratlı çanta ve cüzdanı da benim koca dana kızım kendine aldı :)

en son aldığım kitaplar da aşağı da


istanbul çok sıcak ve ben gerçek bir tailin özlemini çekiyorum.
tatilde olanlara selam olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails