14 Ağustos 2016

somebody,depeche mode...

somebody.....
depesh mode'den en sevdiğim parça.orta okul yıllarımda kulaklıkla sabaha kadar dinlerdim.

Hayatımın geri kalanini benimle paylasacak birini istiyorum 
En sakli dusuncelerimi paylasacak 


Hakkımdaki tüm ayrıntıları bilecek 
Yanımda olacak ve bana destek olacak biri 
ve karsilikli olarak ona destek olacagim bende 
Konusmak istedigimde genel olarak yasadigimiz dunya ve hayat hakkinda 
Beni dinleyecek 
Bakis acim hatali ve gercege aykiri da olsa 
Beni sonsuza kadar dinleyecek 
Ve hemen aldanmayacak benim dusunus tarzima cogunlukla karsi cikacak hatta 
Ama eninde sonunda anlayacak beni 



Benimle tutkulu ilgilenecek birini istiyorum 
Her dusuncesi ve her solugunda 
Herseyi farkli bir isik altinda gormemi saglayacak biri 
Oyleki nefret edecegim seyleri sevecegim nerdeyse 
Ama bagli olmak istemiyorum 
Kimsenin elindeki iplere 
Bu tur seylerden ozellikle kacinmaya calisiyorum 
Ama uykuya daldigimda birini istiyorum 
Beni etkisi altina alacak ve şefkatle opecek beni 
Aslinda boyle seyler hasta ediyorsada beni 
Boyle bir durumda da idare edecegim.








martin gore yorumuyla....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails