30 Ekim 2016

ağrı'da hayat...

 son günler de neler yapıyorum bir anlatacak olursam hiç bir değişiklik yok efendim.okul,ev;ev,okul,bir de öğretmen gezmeleri hepsi o kadar :)
ilk olarak çarşamba günü boş günü o yüzden her çarşamba temizlik var. r2d2 um ilen her çarşaamba temizlikteyiz.bu süpürgeyi sırf o yüzden aldım :) r2d2'ya benzediği için :)
ağrı sosyal haytı ve imkanları olan bir şehir değil,arkadaşlarla gittiğimiz bir kaç özel mekanımız var ve her çarşamba düzenli olarak toplanıp dışarı çıkıyoruz.gerçi biz ağrı'ya geldiğimizden beri pek çok mekan açıldı ama biz daha çok halkın ve öğrencilerin gittikleri yerleri değil de biraz daha az gidilen (çünkü diğer yerlerden daha pahallı) yerleri tercih ediyoruz daha kaliteli bir ortam oluyor.yoksa genelde her yer nargile kafeden öte kahvehane gibi ağrı'd.aneyse en çok yaptığımız şey kahve içip sohbet etmek için dışarı çıkmak,iyi film gelirse sinemaya gitmek bir de ev ev  öğretmen arkadaşlara gitmek oluyor.bu gezmeler de ben daha çok ev sahipliği yapıyorum çünkü genelde hadi kahveni içmeye geliyoruz deyip bizi hiç yalnız ve misafirsiz bırakmıyorlar sağ olsunlar.yoksa ağrı'da gerçekten günler geçmez.kahve toplantıları,kitap ağacının toplantıları,bir kaç öğretmen arkadaşla kurduğumuz özel kitap kulübünün toplantıları,ev oturmaları hayat böyle akıp gidiyor.yakında spora başlayacağım inşllh ondan da bahsederim,tekvando ya da kickbox istiyorum,kendisimi korumak için kıymetlimisss :)))
son günler böyle kahve,kitap,arkadaşlar,misafirler ve okulum,öğrencilerim geçip gidiyor,şükredip duruz biz de  .)

geçen akşam evimize ilk gelen misafirlere yeni aldığım ve ilk kullandığım fincanlarım ilen kahve yaptım.bir kahveyi,bir fincanı,bir mugu,bir de keanu reeves'i çok seviyorum anacım napim :)))



hayır da kalın......
ha yan tarafta da doğum günümde hediye gelen fincanımı ilk kez siftahlariken :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails