10 Ekim 2016

izlemek istediğim filimler..

jhon wick

 şubat ayında vizyona girecek olan jhon wick beklediğim filmlerden biri.ilkini çok beğenmiştim,ikincisinin de çok güzel olacağını düşüyorum.


trailer



bayan peregrine'nin tuhaf çocukları

 sırf filmi için kitaplarını okumuştum çünkü yönetmen tim burthon'du amma ağrı'ya gelmedi daha da getirirler mi bilmem :/
görmeyi çok istediğim bir filmdi....
bu ara da laf aramız da kalsın eva green namı diğer bayan peregrine'nin  hem brad pitt ve angelina jolie hem de tim burhon ve helena bonham carter'ın evliliğini bitiren kadın olduğu söyleniyor.
avvvvv biri bu kadına yuva yıkanın yuvası olmaz desin ayoool :) günahlara da bak hele :))))

trailer


ASSASSİN'S CREED

 erkek kardeşim ve kızımın deli gibi oyununu oynadığı pcoyunu.(cümleye de bak hele :) ) ben hiç oynamadım ama filmini çok merak ediyorum.tüm oyun istanbul^da tarihi mekanlarda geçiyordu,film mekanı neresidir ve konu nedir o yüzden çok merak ediyorum.
,trailer


inferno/cehennem

cehhennemin kitabı sanat tarihi kitabı olduğu için sevmemiştim.önce ki dan braown kitaplarının heyecanından  yoksundu.ama tom hank kesinlikle mikkemmel bir prof.lagndan o yüzden bu filmi muhakkak izlemeliyim.




















trailer


şimdilik bunlar en çok beklediğim filmler amma ve lakin ağrı'da gösterime girerler mi bilinmez ama ben gelecek hafta sonu için sırf bayan peregrine'nin tuhaf çocuklarını izleyebilmek adına gitme planları içindeyim.elifcaaaan bekle geliyorum senin ilen  inşllh :)))
iyi  seyirler olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails