10 Ekim 2016

kaiken,jean-christophe grange


ya arkadaş bu yazar manyak olmalı.siyah kan yazısı için buraya tıklayınız kitabından çok daha fazla beğendim.o kitap çok dehşet vericiydi ve sonu biraz gereksiz uzatılmıştı ama kaiken tam kıvamın da ve muhteşem bir kurguyla yazılmıştı.sonunu daha çarpıcı olsun isterdim am yine de çok sevdim kitabı.japon öğelerinden oluşuyor olması da ilk okumaya başladığınız da sanki murakami okuyor hissine kapılmanıza sebep oluyordu.kitapta çok güzel anektotlar ve entelektüel bilgiler de vardı.
üç günde çılgın gibi okuyup bitirdim.kan,şiddet ve dehşet öğeleri bu kitapta çok yoktu herşey mide bulandırmadan yerinde kullanılmıştı.
yani rahatlıkla size tavsiye edebilirim ben çok sevdim.


Doğan güneş karardığında,
Geçmiş, çıplak bir kılıç gibi keskinleştiğinde,
Japonya artık bir anı değil, kâbus olduğunda,
Kaiken'in zamanı gelmiş demektir.



















grange'nin kendi ağzından..


muhakkak okuyun derim,çok keyif alınacak çok güzel bir polisiye.
iyi okumalar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails