7 Ekim 2016

kitap,kitap hep kitap...


kitapeylemiyle miydi yoksa kitapgüneşiyle miydi tam hatırlamıyorum çünkü ben ikisini birbirlerine karıştırıyorum.zira blogger da aynı profil resmini kullanıyorlar :) ee bende yaşlı bir hatunum karıştırıyorum :) artık kusuruma bakmasınlar.bu tatlı hanımlardan biriyle kitap alma hastalığı üzerine konuşmuştuk çünkü blogun da bu konuyla ilgili çok güzel bir yazı vardı.ben de bir müddet kitap almama kararı almıştım.ama bazı gezmelere gitme işleri ve http://www.ucuzkitapal.com/ gibi iki liraya çok güzel kitaplar alabileceğiniz siteler insanı yoldan çıkarıyor.ama kitap almama konusun da ciddi kararlıyım ve aslın da bu konu da şimdilik iyi gidiyorum diye düşünüyorum.ağrı'ya geldiğim ilk yıl çarşıya her çıktığım da kitap alıp dönüyordum ayool :)) şimdi nefsimi tutuyorum.aslın da almayı istediğim pek çok kitabı alabilmiş olamanın da mutluluğu ve rahatlığı da var içimde.
şimdi sadece kendi alanımla ilgili dört yıllık ilahiyat hayatım boyunca dersler de adı geçen eserleri, ki listelemiştim öğrencilik boyunca,alma işim kaldı.sosyoloji kültleri,felsefe kültleri,kelam kültleri,tefsir kültleri gibi.ama bir müddet ciddi boyutta alış veriş yok.bu son alış verişimide kitapağacı toplantısında hediyeleşmeye karar verdik ve  kitaplar çok uygun fiyatlıydı ,yarıdan fazlasını iki liraya aldım,o yüzden aldım.işte kitaplar.


canpenella:güneş ülkesi:ben de sadeleşmiş metni vardı o yüzden aldım,yeniden okuyacağım.(7.50 lira)
francis bacon:yeni atlantis:sadeleşmiş metni var o yüzden aldım.ikinciye okuyacağım.(7.50 lira)
prens:sosyolojik külliyatım için listemdeydi,öğrencilik yıllarından beri.(2 lira)
francis bacon:denemeler ( 3 lira)
ölüm şatosu:bram stocer'dan tutun da pek çok korku yazarının korku hikayelerinden oluşuyor.(2 lira)
ölüyü uyandırma:vampir romanı.(2 lira)
umut sokağında ki ev:dünya tarihinde ismiyle kalıcı bir yer edinmiş önemli kadınların bir evde geçen kurgu hikayesi.(2lira)
neşet toku:çok sevdiğim bir felsefe doçenti hocamız.onun kitaplarını zaten almadan duramazdımikisi de 2 lir
faust:kitapağacında hediye götürmek için aldım(3 lira),
emma:ingilizce.örtmen arkadaşıma sürpriz olsun diye hediye aldım (3 lira)
güvercinin gerdanlığı:öğrencilikten beri listemdeydi ve filmini izledikten sonra çok almayı istiyordum ( 12 lira)
dracula.bram stocer'in enn çok okumak istediğim kitabıydı.(18 lira)
http://www.ucuzkitapal.com/' muhakkak uğrayın a dostlar..

tatlı kitapeyleminden posta vaaar :)
çok teşekkür ederim.gönlü bol insan.
blog sayesin de taanıdığım güzel insanlardan biri eylem.
okuyan,yazandüşünen güzel insan...



mo yan ve beyaz diş geldi kitapeyleminden.tekrar tekrar teşekkür ederim.





















son olarak dizisini izleyince kitabını deli gibi merak ettiğim jonathan strange ve mr.norell var yazısı için buraya tıklayınız.internet fiyatı 40 liraydı ve binim ağrı'da ki biricik ve tek kitapçım bana geliş fiyatı 26 liradan verdi.almadan duramazdım.















iyi kalın..ben benim hakkım da kim ne düşünürse düşünsün daima hayır duasında kalmaya devam edeceğim.sevgiler....

2 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails