11 Aralık 2016

oz büyücüsü-l,frank baum...

1939 yapımı filmini çok severim ve ka kere izlediğimi de hiç bilmiyorum.dün kitabı okurken bir kez daha izledim :) ama kızım hiç sevmez.ya bu çocuklar fantastik çocuk edebiyatından hiç anlamıyorlar.
neyse kitap çok keyifliydi,çok sevdim.fantastik edebiyatı severlere,fantastik çocuk edebiyatı severlere filmini de,kitabını da öneriirm.











arka kapak:
Dorothy ve köpeği Toto devasa bir hortuma kapılıp kendilerini Oz Ülkesi'nde bulduklarında, küçük kız teyzesini ve amcasını bir daha asla göremeyeceğini düşünmüştü. Ama eve dönmenin bir yolu vardı: Sarı taşlı yolu takip ederek Zümrüt Şehir'e ulaşmak ve Muhteşem Oz Büyücüsü'nden yardım istemek. Bu yolculuk göründüğü kadar kolay olmadı. Dorothy ile Toto yolda karşılaştıkları Korkuluk, Teneke Adam ve Korkak Aslan'la heyecanlı ve korkulu pek çok macera yaşadı. Peki, Zümrüt Şehir'e vardıklarında Oz gerçekten de onlara yardım edebildi mi?

sesli kitabı




gelelim filmine:

 yapım yılı 1939
baş rolde:judy garland
filmin şarkısı over the rainbow en iyi şarkı dalında oscar kazandı.
imdb pı-uanı:8,1




trailer


filmi izle


filmin unutulmaz şarkısı over the rainbow


filmden eğlenceli bir ost


filmi buradan izleyebilirsiniz




the wiz 1978


1978 yapımı filmin başrollerinde diana ross ve michael jekson var. ve imdb puanı:5,3
ayrıca film müzikal ve çokta eğlenceli tavsiye ederim ki.


trailer



filmi buradan izleyebilirsiniz




oz büyücüsü zihin kontrolü yazısı için buraya tıklayınız
Allah'a emaner olun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails