13 Aralık 2016

yine yaptım bir haltlar :)

http://www.ucuzkitapal.com/ 'a sonsuuz teşekkür ediyorum yaf :)
d&r'dan bile aldığım kitaplar darbeli geldi ama ucuzkitapal'da böyle bir problem hiç yaşamadım.bu benim bu siteden beşinci alışverişim Allah razı olsuun ne harika bir site.dünya kadar felsefe kitabını 2 liradan aldım.
yan tarafta gördüğünüz frodo'nun arayışı kitabı kuşe kağıda ve 2 lira,unutulan renkler hikaye kitabı da ciltli kapak ve kuşe kağıda o ise 5 lira.diğer sitelerde dünya para.klasikleri ise oldukça uygun fiyata alabiliyorsunuz.ama üzücü yanı şu ki bu siteden alabileceğim tüm kitapları neredeyse tedarik ettim daha alacak pek bir şey kalmadı gibi.bir sipariş haricinde laf aramızda ;)
aaa unutmadan şu fistanlı kızlar öğretmen arkadaşımın el emeği göz nuru hediye yaptığı kitap ayraçları :) harikalar...

adı görünmeyen kitapların listesi:

Düşünme ve konuşma özğürlüğü,john bagnell bury
Devletin Kökeni,friedich engels
Genç Werther'in acıları,Faust,Geothe 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails