23 Nisan 2017

korku ağı,stephen king...


Goovanni Scognamillo'nun korku anatolojisi olan kitabı Korkunun ve Dehşetin Kapıları'nda Korku Ağı kitabından da uzunca bahsedilmisti.Tevafuken bende aynı anda ikisini da okumaya başlamıştım.Stephen King'in Dracula kitabina hayran olduğu ve o minvalde bir kitap yazmak istediği belirtiliyordu ama bence Dracula'nın yanından bile geçmemiş kitap.Bana J.K.Rowlling'nin bir kasaba hikayesi olan ölümüne sıkıcı olan kitabı Boş Koltuk'u çağrıştırdı.
Ayrıca Korkunun ve Dehşetin Kapıları kitabında Stephen King hakkında ki dedikodulara da yer verilmiş ve kitaplarını hayalet yazarlara yazdırdığı söylentisine değinilmişti.🤔 Sözcük başına ücret aldığı ayrıntısı da bence çok manidardı ve bence niye kitaplarının bu kadar uzun ve laf kalabalığıyla dolu olduğu da anlaşılıyordu.
Kitabı sevmedim,hayal kırıklığı oldu daha heyecanlı ve daha vampirli beklemistim kii🤔 
Medyum'u da okuduğumda aynı gayal kırıklığı olmustu.Bundan sonrasına ya nasip diyelim o zamn.

“Bak ve beni gör, cılız adam. Senin şömine önünde bir kitapla birkaç saat geçirdiğin gibi yüzyıllar geçiren Barlow’a bak. Bak ve elindeki sefil sopayla öldürmeye çalıştığın, gecelerin bu muhteşem yaratığını gör. Bana bak, yazar bozuntusu! Ben insan hayatlarını yazdım ve mürekkep olarak kan kullandım. Bana bak ve ümidini kes!” Jerusalem’s Lot küçük bir New England kasabasıdır ve burada da, benzeri yerlerde olduğu gibi dedikodular, tuhaf tipler ve saygı değer insanlar vardır. Tabii garip olaylar hakkında söylentiler de yok değildir; ama her kasabada olduğu kadar...

Yazar Ben Mears, çocukluk yıllarını konu alan ve o günlerden beri ona musallat olmuş korkularıyla yüzleşmek amacıyla bir roman yazmak için Lot’a döner. Çocukken tanık olduğu korkunç olayın gerçekleştiği ev Marsten Köşkü işte karşısındadır; fakat yeni ve gizemli kiracıları vardır. Kasabada bazı kuşkulu şeyler yaşanmaya başlayınca, Mears’ın belleğindeki karanlık anılar da canlanmaya başlar: Önce bir köpek hunharca öldürülmüş olarak bulunur, ardından bir çocuk kaybolur. Bunlar başlangıçta çok da sıra dışı olaylar olarak görülmez, fakat liste uzamaya başlar. Çok geçmeden kasabayı saran şaşkınlık hayrete, belirsizlikler dehşete dönüşecektir.

Televizyonu kapatın  daha iyisi, koltuğunuzun yanı başındaki hariç, bütün lambaları da kapatın. Ondan sonra, bu loş ışıkta sizinle vampirler hakkında konuşalım. Sanırım, sizi onların varlığına inandırabilirim.
-Stephen King-
(Tanıtım Bülteninden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails