8 Nisan 2017

operadaki hayalet,gaston leroux...


Kitabı anlamakta zorluk çektiğimi itiraf etmeliyim.🙈Ayrıca beklentimi de çok yüksek tutmuşum tam bir hayal kırıklığı oldu.Polisiye mi,duygusal içerikli romantik bir hikaye mi neydi belli değil.🙊 Çokta sıkıldım ya hu.😕
Uyarlama müzikalini izlemistim cok keyifliydi ama kitap bana beklediğimi vermedi.Ne hevesle başlamıştim oysa ki.🤔
Yazar ısrarla bir hayalet olduğuna inandirmaya çalıştı kitap boyunca.
Neyse ben gidip operasını bir kez daha izleyeceğim.
ayrıcaa martı yayınlarının bu klasik çeviri serisi oldukça güzel.bazı instagramda çok okunan klasikleri ciltli kapak yniden çevirip basmış ama paranızı kaptırmaya gerek yok bu romantik serininde oldukça gideri var yani :)

arka kapak:

Maskemin ardında gizlenen bu aşkı yalnızca sen görebilirsin...

Paris Opera Binası'nın mahzeninde, yüzü tanınmayacak derecede ürkütücü olduğu için insanlara görünmeden bir hayalet gibi yaşayan müzik dehası Opera Hayaleti, korodaki Christine'e gizlice müzik dersleri vererek onun ünlü bir soprano olmasını sağlar ve zaman geçtikçe ona büyük bir sevgiyle bağlanır. Fakat ona sahip olmak isteyen tek erkek kendisi değildir. Bu gizemli Hayalet'in genç kıza duyduğu tutkulu aşk bir süre sonra kendisini içten içe yakan bir kıskançlığa ve takıntıya dönüşmeye başladığında ise, Christine'i tehlikeli ve karanlık bir sonun başlangıcına adım adım yaklaştırır.

Gaston Leroux'un klasikler arasında yerini almış, beyaz perdeye ve pek çok müzikale de uyarlanan ölümsüz eseri Operadaki Hayalet, tutkunun sıra dışı bir trajediye dönüşümünün hikâyesi… 
(Tanıtım Bülteninden)

 opera uyarlaması on kere daha güzeldi.enteresan genelde kitabın filminden daha güzel olduğuna inannırım ama bazen boynuzun kulağı ngeçtiği zamanlar oluyormuş.


keyifle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails