26 Haziran 2017

bayram..

 12 yıldır kızımsız ilk defa bayram yaptım.kesinlikle tam manasıyla bir bayram olmadı.okulun kapanacağı hafta kardeşim istanbul'dan bizi izyarete gelmşti ve seminer döneminde benim koca danam evde yalnız kalmasın diye kızı erkenden gönderdim.onun için iyi de oldu ama bayram buruk geçti.:/

bayramın ilk günü kız kardeşimin müdiresinin köyüne büyklerle bayramlaşamaya gittik.kız kardeşimin müdiresi bizim burada akrabamız gibi oldu.ailece çok iyi insanlar.müdire hanım,eşi,müdire hanımın kendi ailesi ve az önceki postta bahsettiğim sena kız ve eşi (isim vermeden konuşuoyrum.inşllh anlaşılıyordur yazılarım :/ :)) ) sürekli beraber olduğumuz arkadaşlarımızdı.müdire haımdan benden dört yaş küçük he.ama yinede akranız çok samimi dost olduk. neysa bayram sayelerinde aile rtamında geçti....

 aslında şehitr dışından yakın akrabaları gelmiş olmasına rağmen bizi de misafir ettiler.akşama kadar da yollamadılar.Allah razı olsun..


bir ara dört araba dağlara doğru (kars yolu oluyor) doğa yürüyüşüne çıktık.çok hoş kareler yakaladım.

attım kendimi çiçeklerin içine...
 civanperçemi...her türlü kadın hastalığına şifa.tavsiye ederim çayını.çok ama çok iyi geliyor ;)
 dağlar dağlar...





   ufukta bir deli görüyorum...yok yav aynaymış ..:P :))

 suyun şırıltısı harikaydı...
 dağ bayır,çayır çimen dolaştık amma bütün gün kaşındım durdum :)

bir bayramda böyle yarı buruk geçti....

sevdiklerinizle birlikte iyi bayramlarınız olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails