28 Haziran 2017

sır....


bir ara pcim bozulmuştu ve sadece youtube videolarını açıyordu.bende sabahtan akşama kadar ya belgesel ya da keanu reeves videolarını izliyordum.o kadar çok keanu reeves videosu izlemiş durumdayım ki adamı artık akrabam zannediyorum.yolda görsem nassın gurban derim yani :D
neyse sır diye çok hoş bir belgesel izlemiştim.kitabı da var.
belgeseli etkileyiciydi.kitabı okumadım ama belgeseli tavsiye edebilirim.


Avuçlarınızın içinde tuttuğunuz Büyük Sır

Avuçlarınızın içinde tuttuğunuz Büyük SırAsırlar boyunca elden ele dolaştı. Ona gıpta ettiler. Sakladılar. Kayboldu, çalındı ve inanılmaz paralara satın alındı. Tarihin en önemli kişilerinden bazıları bu yüzyıllar yaşındaki Sır'rı çözmüştü. Platon, Galileo, Beethoven, Edison, Carnegie ve Einstein'ın yanı sıra kimi kaşifler, teologlar, bilimadamları ve büyük düşünürlerin çoğu Secret'a hakimdi. Sır, şimdi dünyaya açıklanıyor.

"Secret'ı öğrendikçe istediklerinize nasıl sahip olabileceğinizi, nasıl istediğiniz her şey olabileceğinizi, ya da istediğiniz her şeyi nasıl yapabileceğinizi anlayacaksınız. Gerçekten kim olduğunuzu anlayacaksınız. Hayatta sizi bekleyen gerçek kusursuzluğu anlayacaksınız."
(Tanıtım Bülteninden)

yani ne çağırırsan o gelir...
ve ben bu düşünceye çok inanırım.
izleyin bakalım ne düşüneceksiniz...



iyi seyirler.güzel düşüncelerle kalın ve unutmayın ne çağırırsanız o gelir....

1 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails