1 Aralık 2017

ALİCE HARİKALAR DİYARINDA,LEWİS CARROLL...



Tavşan deliğinden düştükten hemen sonra.🐇🐇🐇

Arkadya Yayınlarının çevirisi çok güzeldi çok beğendim.
Bu kitabı her okuduğumda ilk kez okuyormuşum gibi hissediyorum.Yalnız her kitapta hikaye aynı olsa da şiirler çok farklı.🤔
Neyse Beyaz tavşanı takip etmey unutmayın.😉

ARKA KAPAK:

Arkadya Yayınları’ndan Türkiye’de bir ilk! Çocukluğumuzdan bu yana severek takip ettiğimiz karakterler, yetişkinler için genişletilmiş versiyonlarıyla Büyüklere Masallar dizisinde sizlerle. “Ah benim kulaklarım, vah benim bıyıklarım… Eyvah, geç kaldım!” Beyaz Tavşan’ı takip edip, Alice’le beraber tavşan deliğinden aşağı düşmeye hazır mısınız? Tüm zamanların en unutulmaz hikâyesi Alice Harikalar Diyarında, sizi Harikalar Diyarı’nın o büyülü dünyasına davet ediyor. Şapkacı ve Mart Tavşanı ile çay içip, Gülkedisi ile sohbet ederken, bir kez daha bu garip diyarda her şeyin mümkün olduğuna şahit olacaksınız.

(Tanıtım Bülteninden):


2 yorum:

  1. Muhtemelen yarın okuyacağım bende bunu
    Kedim ameliyat olacak onun iyileşmesine bağlı olarak yarını buna ayırdım

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails