25 Şubat 2018

mim..


komşudan beyda'nın kitaplığı mim aldım geldim :)

sorular şöyle:

1.kendinizi bir hayvan yerine koysaydınız bu hangi hayvan olurdu?neden?(eğer cevap bulamadıysanız en sevdiğiniz hayvanı ve neden sevdiğinizi yazınız)

kendimi bir hayvan yerine koymak tabiri soru olarak bence yanlış olmuş çünkü birine kızınca hayvan oğlu hayvan dersen dayak yiyebilersin aybalam :)
ben vahşi bir at olamak isterdim.en sevdiğim hayvan da vahşi atlardır.vahşi doğada özgürce dört nala koşup yelelerini özgürce savuran atlar...

güzelliğede bakın hele.
2.en sevdiğiniz ikinci hayvan nedir?neden?

aslan.
ormanın kralıdıır...
ama beyaz aslan çok severim çünkü nesli tükeniyor ne yazık ki :/

ne ka da güzel.


3.deniz size ne hissettiriyor?

-ölüm korkusu.
boğularak ölmekten çok korkarım.
-delilik hissi.
depresif tipler sudan korkarmış çünkü.
-ormanın içinden denize bakan ev.
parasızlık.
nerde öyle evim olcak.ben gariban bir devlet memuresiyim :///

4.akvaryum size neyi hissettiriyor?

hapishanede olmayı hissettiriyor.
özgürlük bu dünyadaki en büyük nimet.
Allah yarattığı bütün varlıklara özgürlük bahşetmiş ama insanoğlu kendi cinside dahil herkesinkini elinden almak istiyor.

5.hayatının sonuna kadar meyve ya da sebze olacaksın,hangisi olmak isterdin?(elma gibi cevaplar vermeyin şöyle iyice bir sebebi hikmetini açıklayın demiş mimi hazırlayan :) )

bal kabağı olmak isterdim.
canımın istemediğine kelek çıkardım :P
canımın istediğine de sihirli bir arabaya dönüşür görmek istediği güzel yerlere götürürdüm.

bu sefer kibarlık yapıp mim sevenleri mimliyorum efendim :)


bakmayın videoda keanu reeves'in göründüğüne çok hoş bir parça mimi okurken dinleyin,yorumda bırakın sevgiler....

4 yorum:

  1. ne kaa diiişik cevaplar ki , bu arada ben bu müziği hangi filmden tanıyorum de bakem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenince banada söyle ;)
      Sonradan okuyunca banada normal gelmedi :D

      Sil
  2. Vayy kabak iyiymiş. O açıdan bakınca hoş durdu :) Mimi yaptığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails