17 Haziran 2018

eyvah boşandım,ayşegül kuşçu...


Yine isminden dolayı ve kendi özel hayatıma da hitap ettiğinden dolayı meraklanıp aldığım tam bir hüsrana uğradığım bir kitap.
@mehtapvekitap'cığım ve Kitapeylemi'ciğime özenip yerli yazarlara ve tanımadığım yazarlara fırsat vermeye karar verip aldığım kitaplardan biriydi.Zira ağır ağır felsefe,tarih ve düşünce kitabı okumayı sevdiğim malumunuz.😁Ayşegül Kuşçu'nun elimde bir bilimkurgu romanı var onu okumadan önce bu kitabı okuyayım demiştim ve kitabı daha çok tavsiyeler,yol gösterme tarzında bir kitap zannetmiltim kurgu bir roman çıktı ve ama ne roman 🤤Kadın kahramanımız ilk bölümde boşanır ve mahkemeden çıkar çıkmaz denize nazır otururken eski bir arkadaşıyla karşılaşır derken yağmur yağar kadının evine giderler ve sonra mı?aman da sabahlar olmasııınn şeklinde bir ilişki başlar.🙊Yahu kadın bi üzül bi ağla ne bileyim az depresyona falan gir değil mi😁Tamam böyle bir durumda kadınlardan yanayım 💪da bu kadın da çok afedersiniz abazan çıktı.Sonra erkek arkadaşı Amerikanlara gitti kızı aldattı falan.Kocasından boşandığına üzülmeyen kızımız sevgilisi gidipte başka bir kadınla yurda dönünce kahroldu,bi tripler,depresyınlar.Durun daha bitmedi😉bu arada oda boş durmamıştı yeni bir erkek bulmuştu kendine.😁Semra kaynana misali daldan dala,daldan dala kalbini kırdırdı bissürüü ilşki neyim yaşadı neyse yeni bir koca buldu evlendi bir de çocuk yaptı.Heh şükür dedim.Doydu mübarek.🙊Neyse fiyasko bir kitaptı ve olaylar günce şeklinde anlatıldığından dili kötü ve sıkıcıydı.Verdiği bir mesajı da yoktu.O kadar kitabı okuyorsun ve bir şeyler versin istiyorsun.Öğretmeniz ve pragmatik olmamız normal bence.😁🤗Neyse ben şöyle anladım ister boşanın ister uzunca bir ilişkiden çıkın farketmez kalbinizi az nadasa bırakın ve ruhunuzu dinlendirin,her zaman çivi çiviyi sökmeyebilir,atalar da yanılır yani.😁😄onlarda insan sonuçta.😄

arka kapak:

Yanlış yerde, yanlış zamanda bir kadındım. Yaşam satimi yeniden kurdum, yerim belirsiz. Ruhum hazır yaşanacaklara. Yüzümde aydınlığın özgürlüğü, içimde karanlığın tedirginliği. Kelebek gibiyim vakti azalan oysa kuş olmalıyım mutlu anlara uçan. Hayat otuzundan snra bşlar ya hani, tam da oradayım. Kararlı, ne istediğini bilen ama savunmasız. Belki özgürlük çok yakın belki çok uzak. Birlikte bileceğiz. Gelir misin benimle ?

Hatırla... Sevdiğin ve sevildiğin kadar özgürsün. 


keyifle kalın :)

8 yorum:

  1. Kitabın mesaj verme mevzusuna bende takılıyorum, zamanını bosaboşa gevirdim diye üzülüyorum sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,insan kitap okuyunca zamanın boşa giitiğini hissetmemeli...

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Sevmiş miydinnn 🤤🤤😁
      Ben nefret ettim.😛

      Sil
    2. Hahahaha:) Yazarken klavyenin azizliğine uğramışım.. Sevmemiştim olacak :) Başlarda iyi gidiyordu ama sonrasında yaptıkları benim yüreğimi daralttı canım :)

      Sil
    3. Bende demiştim nasiiii :))
      Sevilcek kitap değil zaten.:))

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails